wtorek, 2 grudnia 2014

Informacja

Witam wszystkich, którzy jeszcze odwiedzają czasami tego bloga.
Niestety, nie mogę podać Wam tak dobrej wiadomości jak ta, że jednak wracam na tego bloga i zacznę dalej pisać historię Snow. Niestety, na razie wypaliłam się co do jej losów i nie wiem, czy jeszcze tu wrócę. Mogę jednak powiedzieć, że robię naprawdę wszystko by moja wena i zapał, do tworzenia kolejnych rozdziałów o Snow Stephens, wróciła. A mianowicie, założyłam nowego bloga, tym razem wracam do tego co od dawna znam i co mi najlepiej wychodzi, czyli fanfiction o tematyce potterowskiej, a dokładniej o Czasach Huncwotów. Wiem, że oklepane i wiem, że jest tego pełno, ale czytając te wszystkie opowiadania doszłam do wniosku, że ja widzę to wszystko w zupełnie innym świetle. Mam zamiar ukazać tę historię tak jak ja sobie to wyobrażam. Nikogo nie zmuszam do czytania mojego nowego tworu, zrozumiem, jeśli nie będziecie chcieli wracać do tej tematyki. Dla mnie to jest dzieciństwo a później najlepszy okres w moim życiu i najlepszy okres w mojej twórczości. Dlatego Założyłam bloga i może w końcu uda mi się coś napisać.

Wszystkich chętnych zapraszam na :

Historie Hogwartu.


Serdecznie pozdrawiam,
Wasza Cathleen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz